- IGÉNYBE VEHETEM A TRANSZFEREKET A COVID-19 ALATT IS? ->
-
IGEN! - Az éppen
aktuális előírások és korlátozások betartásával folyamatosan biztosítjuk a nemzetközi transzfer szolgáltatást. Kérjük legyen tekintettel arra, hogy egymás és a saját biztonságunk érdekében - ha a járványhelyzet indokolja - arc maszkot használunk az utazás során és ezt az utasainktól is elvárjuk! Külföldre vagy külföldről történő utazásaihoz szükséges információkat a
Konzuli Szolgálat honlapján találhat.
- VAN LEHETŐSÉG BANKKÁRTYÁS FIZETÉSRE VAGY ÁTUTALÁSRA? ->
-
IGEN! - Bankkártyás fizetés lehetséges a taxikban, személygépkocsikban, minibuszokban. Bármilyen bankkártyát, hitelkártyát képes kezelni a SUMUP telefonos applikációnk. Amennyiben szüksége van a kártyás fizetés bizonylatára is, a rendszer automatikusan azonnal elküldi az Ön e-mail címére. Amennyiben ügyfele vagy vendége transzferét szeretné kártyával előre fizetni, rendszerünk automatikusan díjbekérőt küld a megadott elérhetőségekre. Az autóbuszos transzferek esetében a gépkocsivezető állít ki számlát, illetve lehetőség van átutalással fizetni.
- HOGYAN RENDELHETEK TRANSZFERT? ->
-
FOGLALJON EGYSZERŰEN ONLINE! - Kérjük legyen tekintettel arra, hogy ajánlatkérése még nem jelent megrendelést! Árajánlatot az oldalunkon található
ajánlatkérő forma segítségével írásban kérhet. Kérjük, hogy az ajánlatkérésben valamennyi - a transzfer pontos bonyolításához szükséges - adatot adják meg. Adataikat bizalmasan kezeljük. Ajánlatkérése elküldéséről automatikus visszaigazolást kap. A megrendelését csak úgy tudjuk visszaigazolni, ha megkapjuk Öntől, hogy elfogadja az ajánlatunkat! Bármilyen kérdéssel hívhat telefonon:
+36302376000 WhatsApp, Facetime, Messenger, Viber ...
AZ ÁRAK AUTÓRA VAGY SZEMÉLYEKRE VONATKOZNAK? ->
- Transzfer áraink minden esetben a gépkocsira érvényesek. Kérje az együtt utazók létszámának és csomagjának megfelelő kategóriájú gépkocsit!
KAPOK-E VISSZAIGAZOLÁST A MEGRENDELÉSRŐL? ->
- Miután megkaptuk visszajelzését, hogy elfogadja ajánlatunkat, hamarosan megkapja tőlünk a transzfer valamennyi részletét és feltételeit tartalmazó megerősítést.
MI A TEENDŐ, HA VÁLTOZTATNI SZERETNÉK A FOGLALÁSON? ->
- Kérjük keressen bennünket e-mailben vagy telefonon! Ügyfélszolgálati telefon: +3632376000 - magyar, angol, német nyelven.
HOGYAN TÖRÖLHETEM A FOGLALÁST? ->
- Transzfer rendeléskor nem kérünk előleget vagy foglalót és hitelkártya adatokat sem. Kérjük, ha valamely okból meghiúsul az utazása, bennünket is időben értesítsen e-mailben vagy telefonon! Ügyfélszolgálati telefon: +3632376000 - magyar, angol, német nyelven.
HOGYAN FIZETEM A TRANSZFERT? ->
- A transzfert minden esetben a címre érkezés után fizeti, nem kérünk előleget sem. Elfogadott fizetőeszközök - készpénz: FT, EUR, CHF, GBP, USD. Bankkártyás fizetés esetén kérjük a megrendelésben jelezni, hogy kártyával kíván fizetni! Szerződött partnereink egyéni fizetési feltételeket élvezhetnek!
KAPOK-E SZÁMLÁT? ->
- Természetesen minden esetben hivatalos számlát adunk a szolgáltatásról. Rendelkezünk mobil online pénztárgéppel, de igény esetén készpénzfizetési számlát a gépkocsivezető állít ki. Szerződött partnereink egyéni fizetési feltételeket élvezhetnek!
HOL TALÁLKOZOM A SOFŐRREL? ->
- A transzfer visszaigazolásában minden esetben értesítjük, a találkozás helyéről és módjáról. A megrendelésben minden esetben elkérjük a mobil számát, hogy a sofőr is kereshesse Önt! Találkozási pont a repülőtéren a terminál találkozási pontja, hoteleknél a recepció, egyéb céges vagy egyéni címek esetében ott ahol azt a gépkocsival a legközelebb szabályosan megtehetjük.
HA NEM BESZÉLEK MAGYARUL? ->
- Utasaink jelentős része külföldi turista, vagy üzleti utazó. Ajánlatkérését és telefonját fogadni tudjuk a magyaron kívül, angol és német nyelven. A külföldi transzfereket taxi és minibusz kategóriákban - angolul és németül is beszélő gépkocsivezetők látják el.
MENNYI CSOMAGOT VIHETEK? ->
- A nemzetközi transzferekhez kényelmes és tágas taxikat, minibuszokat használunk, elegendő csomagtérrel, hogy minden utas 1 db. kabin méretű és 1 db. kézi poggyászt hozhasson magával. Ha extrém sok vagy nagy méretű poggyásszal utazik, azt kérjük előre jelezze az ajánlatkérésben! Ha szükséges tudunk poggyász utánfutót biztosítani.
CSAK BUDAPESTRŐL VÁLLALNAK TRANSZFERT? ->
- A nem taxis személygépkocsis személyszállítás nem területi engedélyköteles. Működési területünk Magyarország. A nemzetközi szállítási jog szerint teljesíthetünk Magyarországról bárhova és Magyarországra is bárhonnan transzfereket. Természetesen, ha versenyképes áron tudunk ajánlatot tenni, bárhonnan és bárhová Magyarországon belül is vállalunk személyszállítást.
AJÁNLANAK TRANSZFERT KIRÁNDULÁSSAL IS? ->
- Honlapunkon felsoroltunk néhány kirándulással, városnézéssel összekötött különleges transzfert, melyeket első sorban az Európán kívülről érkező turistáknak ajánlunk! Amennyiben ettől eltérő kívánsága van, kérjük azt az ajánlatkérésben jelezze!
MILYEN GÉPKOCSIVAL UTAZOK? ->
- Valamennyi autónk rendelkezik a
Nemzeti Közlekedési Hatóság személyszállítási engedélyével, megfelel a legszigorúbb feltételeknek, rendszeresen szervizelt és jól karbantartott. Személygépkocsi: Mercedes E osztály, minibuszok: Mercedes Vito, Viano, V osztály, buszok: Mercedes Sprinter 15, 18, 20 fős
UTAZNAK-E MÁSOK IS AZ AUTÓBAN? ->
- A privát transzferek esetében csak Ön, vagy az Önnel egy társaságban utazók tartózkodnak a gépkocsiban.
MI A TEENDŐ HA KÉSIK A GÉPEM? ->
- Nem ritka dolog, hogy a repülőgép késik vagy törlik a járatot. Ebben az esetben kérjük, hogy értesítsen bennünket telefonon, hogy a gépkocsivezető ne várjon feleslegesen, vagy egy későbbi időpontban tudja megoldani a szállítást!
MI VAN HA KÉSIK A TRANSZFEREM? ->
- Sajnos előfordulnak útközben balesetek, forgalmi dugók, útépítések. A határátlépéssel járó szállításnál akár hosszabb várakozás is lehet a határon. Tapasztalatunk és helyismeretünk birtokában igyekszünk ilyen esetekben is pontos időben a címre érkezni, de rajtunk kívül álló okokból bekövetkező késésekért felelősséget nem vállalunk. Késés esetén előre értesítjük a megrendelésben Ön által megadott telefonszámon.